Wij zijn op zoek naar een
Administratief Medewerker 24-38 uur

Je opent de glazen deur van het kantoor en wordt vriendelijk begroet door Wendy. Zij is ook net binnen. Je zet alvast een pot koffie voor Chantal, José, Liesbeth en Wendy H. en maakt een rondje door het kantoor terwijl de computer opstart. Wanneer je collega’s één voor één binnendruppelen vertellen jullie over het weekend. Dan gaat de telefoon; het is een klant van Liesbeth met wat vragen over de btw-aangifte. Nadat je de klant vriendelijk hebt doorgeschakeld, maak je met Wendy een prioriteitenlijstje voor deze week, want er staat een hoop op de planning!


Wat ga jij doen als Administratief Medewerker?
Als Administratief Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor iedereen die het kantoor binnenkomt of belt. Daarnaast:

  • verwerk je zelfstandig de volledige administraties van klanten;
  • verzorg je hun btw-aangiftes;
  • verricht je secretariële werkzaamheden; 
  • beheer je de algemene mail;
  • verzorg je de post;
  • beantwoord je algemene klantvragen zelf;
  • schakel je een collega in voor complexe, fiscale en financiële vraagstukken;
  • verwerk je klantgegevens zodat je collega’s sneller en gemakkelijker aan de slag kunnen.


Dit mag je van ons verwachten

  • Uiteraard een goed salaris (tussen de €2400,- en €3100,- bruto op basis van een volledige werkweek)
  • 27 vakantiedagen
  • Netto onkostenvergoeding
  • Studieregeling
  • Flexibele werktijden
  • Thuiswerken is geen probleem
  • Een fijne werkplek en een nóg fijner team
  • Gezellige (verrassings-)uitjes van Wendy


Jij springt in het oog bij Acount als je… 
… minimaal MBO-4 denk-/werkniveau hebt
… minimaal 5 jaar werkervaring hebt in een soortgelijke functie (het liefst bij een administratie- of accountantskantoor)
… accuraat bent 
… eventueel de ambitie hebt om door te groeien binnen het bedrijf 
… een kei in klantcontact bent en werkplezier net zo belangrijk vindt als wij.


Meer over Acount
Acount is het bedrijf van Wendy Claassen – van Schijndel. Samen met Chantal, Liesbeth, José en Wendy (van der Horst) staat ze iedere dag klaar om ondernemers te helpen met het bijwerken van de administratie, btw-aangifte, het samenstellen van de jaarrekening, verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting en/of vennootschapsbelasting én financiële en fiscale adviezen. Acount is een laagdrempelig, toegankelijk administratiekantoor in Beek en Donk waarvan de deuren altijd openstaan. Dat is ook wat het team uit wil stralen naar ondernemers én nieuwe collega’s: Je bent er altijd welkom.


Enthousiast geworden? Solliciteer!
Is deze functie jou op het lijf geschreven? Stuur je cv en motivatie naar Wendy via w.claassen@acount.nl. Of kom een keer langs voor een kopje koffie of thee. Dan leren we elkaar meteen wat beter kennen!